jacobbs pisze:
1) Patriota przyjacielu najpierw pojedź na Woodstock, a potem pisz o demoralizacji i ćpaniu. Śmiem twierdzić, że nie masz zielonego pojęcia jak to wszystko wygląda.
Takimi stwierdzeniami możemy się przerzucać bez końca. To nie ma sensu. Jak możesz mi zarzucać że nie wiem o czym piszę. Ja takich argumentów nie używam.
jacobbs pisze:
2) Kasa z WOŚP-u. Tak się składa, że fundacja Owsiaka to jedyna w Polsce tego typu organizacja, która jawnie podaje co do grosza jaką kasę zebrała i co na jakie cele zostanie przekazane. Wystarczy poszukać i się zainteresować, a nie powtarzać przetarte schematy.
Już kiedyś mieliśmy jedyną i słuszną partię, co z tego wynikło wszyscy wiemy.
jacobbs pisze:
3) Cytat:
2009-01-08 19:19:00
Otrzymaliśmy wyniki badania BAV (BrandAsset Valuator) dotyczące marki WOŚP ocenionej w kontekście pozycji marek podobnie działających instytucji pozarządowych na całym świecie. Wzięto pod uwagę następujące filary, które porównano ze sobą: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek, oraz wiedza. Marka WOŚP osiągnęła maksimum tego, co można było uzyskać.
Siedem głównych cech wizerunkowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, oraz ich ocena w skali 1-100, przedstawia się następująco:
- marka godna zaufania – 100
- marka wyróżniająca – 100
- marka autentyczna – 100
- marka zyskująca na popularności – 100
- marka mająca wysokie osiągnięcia – 99,9
- marka wrażliwa społecznie – 99,9
- marka oryginalna – 99,8
Marka WOŚP reprezentuje, zgodnie z klasyfikacją Y&Rchetypes, archetyp Wojownika. Archetyp ten reprezentuje osobowość o silnym charakterze, kojarzącą się z dynamizmem działania oraz odwagą. Podstawowym znaczeniem Wojownika jest zaś: działanie, moc i zwyciężanie.
WOŚP jawi się także jako jedna z najsilniejszych marek tego rodzaju we wszystkich krajach, w których prowadzone są badania BAV. Daleko w tyle zostawiliśmy takie marki, jak Ani Project Hope w Chinach, Santa Casa Misericordia w Brazylii, czy nawet Macmillan Cancer Relief w Wielkiej Brytanii. Porównywalnie wypadają jedynie St. Jude Children’s Research Hospital w USA, Canadian Cancer Society w Kanadzie, Czerwony Krzyż w Meksyku, czy Cliniclowns w Holandii.
Przypominamy, że w końcówce roku 2007 opublikowane zostały wyniki, które wskazywały WOŚP jako najsilniejszą markę w Polsce (poza Polską jako krajem) i nie da się ukryć, że bardzo do serca wzięliśmy sobie te wyniki. Były one, są i będą dla nas najlepszym kierunkowskazem przyszłych działań. Przesłana dziś analiza przeszła nasze najśmielsze oczekiwania.
BAV (BrandAsset Valuator) a cóż to za instytucja, o czym to niby ma świadczyć, Nie bądz śmieszny. nie ze mną takie numery.
jacobbs pisze:
4) Owsiak się nie jąka, hmm... Pewnie jest też czarnoskórym anarcho-komuno-kryptohomoseksualistą i Żydem, knującym wspólnie z redakcją GW tajne antypolskie, masońskie spiski mające na celu unicestwienie polskości. Mam rację? Przy okazji jak już policzycie razem kasę to pogadaj z nim trochę i obczaj czy się jąka.
Najlepiej jest oczerniać i herezje siać a samemu siedzieć i w stołek pierdzieć, nie? Znasz innego człowieka, który przyczyniłby się dobru polskiemu lecznictwu w sposób równy, bądź wyższy niż Owsiak? Ten człowiek coś robi, to jest ważne i to się ceni. Nie wiem tylko czemu wszędzie na siłę szukasz "lewactwa" i aż tak Cię to w oczy kole.
To już wybitna herezja.
Pierwszy z brzegu przykład że są inni, lepsi i mniej głośni.
polecam i pozdrawiam.
http://www.caritas.pl/news.php?id=7874&d=59
na samym dole raport
sie ma oj przepraszam ściema
![]:->](./images/smilies/077.gif)