Dzisiaj jest 11 lip 2025, 23:51

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 6:33 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 28 cze 2007, 13:37
Posty: 286
Lokalizacja: wrocek
włączyłem się w ten temat, chociaż nie robię zakupów w zgorzelcu. chcę powiedzieć jedno. jako wymagający klient - nawet przy zakupie "pierdoły", potrafię tak rozmawiać ze sprzedawcą, żeby wyjść zadowolonym. a jeśli nie jestem, znajdę innego sprzedawcę, szefa albo więcej tam nie pójdę. zadowolenie z zakupów zależy od umiejętności rozmowy dwóch stron. pisząc to uświadomiłem sobie, że to nie tylko dotyczy zakupów


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 7:27 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
trzydwajeden napisał:

Cytuj:
Co do oplat, to gdyby ktos od nich robil tutaj taka ankiete, to nie musialby za to placic, wszak jest to forum publiczne i wystarczylo by to napisac w stylu "co powiecie o moim sklepie?" (tak mi sie wydaje).


Błąd. Forum jest komercyjne i za reklamę na nim się płaci, a ja tego pilnuję. Pozwoliłem na rozwój tematu bo jest moim zdaniem ciekawy, a sam Media Expert pomimo początkowego boomu nie pokazał nic nadzwyczajnego jeżeli chodzi o propozycje cenowe. Chociaż co do obsługi to mile zostałem zaskoczony na dziale z lodówkami. Inna informacja, która do mnie dotarła, że kilka osób zostało zwolnionych wbrew prawu pracy. Mniejsza z tym.

Idąc dalej dodam, że jeżeli temat Media Experta przerodzi się w swojego rodzaju akcję reklamową, to temat zostanie zamknięty. Dlatego jeżeli masz coś wspólnego z firmą, to zapraszam już teraz do kontaktu bezpośredniego z kierownikiem działu reklamy pod numerem 0 603 970 805 (Adam Milintowicz), bo wszelkie ruchy administracyjne dążące do przywołania do porządku pkt. 6 regulaminu tego forum nie będą stawiały w dobrym świetle lokalnej placówki Media Experta.

Pozdrawiam
Aleksander Pitura /admin :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 13:41 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 05 wrz 2008, 8:00
Posty: 12
Lokalizacja: Zgorzelec
Sens pisze:
1. Wszystkie informacje ogólne znajdują się na wywieszkach przy danym sprzęcie. I tak naprawdę jeżeli jesteś na tyle dobry to podziękowałbyś mi za pomoc i sam sobie wybrał sprzęt, który spełnił by Twoje oczekiwania.


Co do wywieszek, nie ma na nich prawie żadnych informacji, przykład?
Laptop, na wywieszce pisze "procesor - dwurdzeniowy"
To jest ogólna informacja?

Sens pisze:
2. Jeżeli piszesz o danej sytuacji posługuj się konkretnymi argumentami, bo w Twoim poście widzę tylko i wyłącznie atak na moją osobę, pozbawiony jakich kolwiek argumentów.


Nie, nie pisałem tego żeby zaatakować twoją osobę.
Gdyby tak było opisałbym twój styl rozmowy i to że traktujesz klienta, z brakiem szacunku i z wyższością.
Poprostu mam nadzieję że kilka osób przeczyta o twoim podejściu do klienta i uchroni to je od wyjścia ze sprzętem który ZNACZNIE różni się od informacji jakie uzyskają.
A jeżeli dzięki temu dokształcisz się co nieco i przestaniesz kłamać, będzie jeszcze lepiej.

Reszty nie komentuję, bo przedstawiając swoje zdanie m.in. w kwestii funkcji jaką pełnisz, wyszło by na to, że naprawdę zamierzam "obrabiać ci dupę".
Ale tak nie jest, moje intencje opisałem wyżej.

Co do wiedzy, zaprezentowałeś swoją podczas naszej rozmowy, ja to wiem i ty to wiesz.
Nie łatwiej było przyznać się do błędu? Wszak jeśli ktoś wie co nieco o sprzęcie to sam się przekona o poziomie twoich informacji podczas rozmowy z tobą.
Co do celów, od roku studiuję medycynę we Wrocławiu, jeśli chcesz być weterynarzem to pochwal się na jakie studia się dostałeś, bo jeśli to twoja pierwsza praca wnioskuję że zdałeś właśnie maturę?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 19:48 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 26 gru 2005, 15:54
Posty: 4
Miś pisze:
Co do wywieszek, nie ma na nich prawie żadnych informacji, przykład?
Laptop, na wywieszce pisze "procesor - dwurdzeniowy"
To jest ogólna informacja?


Na żadnym modelu nie ma tego typu opisu, informacje ogólne to:
- rodzaj procesora ( np. AMD czy to Intel, oraz konkrety jego model, C2D itp), w nie których wypadach do tych informacji dochodzi taktowanie.
- ilość pamięci operacyjnej RAM
- wielkość dysku twardego
- rodzaj karty graficznej
- funkcje dodatkowe*

Do tego na każdym notebooku oraz komputerach znajdują się "naklejki" z informacjami o danym sprzęcie i tak naprawdę trudno jest oszukać klienta, a to próbujesz mi wmówić.

Miś pisze:
Nie, nie pisałem tego żeby zaatakować twoją osobę.
Gdyby tak było opisałbym twój styl rozmowy i to że traktujesz klienta, z brakiem szacunku i z wyższością.
Poprostu mam na


Sory, ale jesteś mało konkretny w tym co piszesz. Każdego klienta szanuje i każdemu doradzam w ten sposób, żeby wrócił po raz kolejny. I jak pisałem wcześniej mimo to, że sklep jest w ZGC od nie dawna, klienci wracają. Dlatego Twoja sprawa jest dla mnie tak honorowa i dlatego, też próbuje ją wyjaśnić, jestem po prostu pewny swoich umiejętności, ale przy tym zdaje sobie sprawę, że mogę popełnić błąd, tylko brakuje mi z Twojej strony konkretów, bo tak naprawdę do tej pory nie napisałem czego tyczyła się nasza rozmowa i jakie popełniłem błędy.

Miś pisze:
Poprostu mam nadzieję że kilka osób przeczyta o twoim podejściu do klienta i uchroni to je od wyjścia ze sprzętem który ZNACZNIE różni się od informacji jakie uzyskają.
A jeżeli dzięki temu dokształcisz się co nieco i przestaniesz kłamać, będzie jeszcze lepiej.


Jestem szczery zarówno w życiu jak i w pracy. Proszę o konkrety, ponieważ ciągle mi ich brakuje! Jw. opisy sprzętów są zawsze pod sprzętem, a jeżeli dany sprzęt nie posiada funkcji które zostały podane przez pracownika podlega wymianie. Do tej pory nie miałem z czymś takim do czynienia, więc nie rzucaj słów na wiatr.

Miś pisze:
Co do wiedzy, zaprezentowałeś swoją podczas naszej rozmowy, ja to wiem i ty to wiesz.


Ty wiesz ja nie wiem, bo do tej pory nie podałeś konkretów! Zawsze staram się mówić prawdę i zawsze odpowiadam za to co powiem, jeżeli by klienci byli nie zadowoleni z mojej pracy to bym nie pracował w tym sklepie.

Miś pisze:
Wszak jeśli ktoś wie co nieco o sprzęcie to sam się przekona o poziomie twoich informacji podczas rozmowy z tobą.


KONKRETY! :roll:

Miś pisze:
Co do celów, od roku studiuję medycynę we Wrocławiu, jeśli chcesz być weterynarzem to pochwal się na jakie studia się dostałeś, bo jeśli to twoja pierwsza praca wnioskuję że zdałeś właśnie maturę?


To jest moja pierwsza praca, fakt w tym roku zdałem maturę, pozostała mi międzynarodowa matura, do której przygotowuje się. Po niej zamieszam studiować. W mojej szkole nie było możliwości jej pisania.



guru23 pisze:
włączyłem się w ten temat, chociaż nie robię zakupów w zgorzelcu. chcę powiedzieć jedno. jako wymagający klient - nawet przy zakupie "pierdoły", potrafię tak rozmawiać ze sprzedawcą, żeby wyjść zadowolonym. a jeśli nie jestem, znajdę innego sprzedawcę, szefa albo więcej tam nie pójdę. zadowolenie z zakupów zależy od umiejętności rozmowy dwóch stron. pisząc to uświadomiłem sobie, że to nie tylko dotyczy zakupów


Nie każdy to rozumie :roll:
YELLO_35 pisze:
Sens napisał/a:
Karteczki mają ułatwić i skrócić okres czekania na towar, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie do końca się to sprawdza.


Jeśli zależy Ci na dobrej opinii to zlikwiduj to , bo to chory system jest ;)


To są standardy firmy i tego nie da się zmienić. Pewnie z czasem usprawni się system "karteczkowy" i poprawi to ich funkcjonowanie.

POZDRAWIAM i zapraszam do sklepu w celu wyjaśnienia danej sytuacji, w pracy będę w środę i chętnie dowiem się jakie błędy popełniłem, to jest ważne, a żeby kolejni klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni. To jest dla mnie jak i moich kolegów i koleżanek z pracy najważniejsze.

Ka"s"per ( Nie tyle co śmieszna co dla mnie i mojej rodziny sentymentalna).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 20:27 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2005, 7:16
Posty: 1929
Lokalizacja: Zgorzelec
Ok, a czemu nie chcesz ustosunkowac sie do mojej wypowiedzi?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 20:50 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 05 wrz 2008, 8:00
Posty: 12
Lokalizacja: Zgorzelec
Drogi KaSprze, myślałem że oczywiste będzie że jako przykład podałem część opisu z karteczki.



Konkrety?

Proszę. Wytłumacz mi chociażby czemu wciskałeś kit odnośnie procesorów, który jest nowszy Dual Core czy C2D? To jest podstawowa informacja, a podczas rozmowy miałem wrażenie że usilnie chcesz mi wcisnąć lapka właśnie z tym Dual Core'm.
Zastanawiam się czemu?
Te żółte kartki to jakieś oznaczenie towaru którego trzeba się pozbyć? :roll:



Pozatym, wiem że nie jestem jedyną osobą która się zawiodła. Przykład znajomego.
Kojarzysz faceta któremu nawciskałeś że może sobie kupić navi Larka i wgrać dowolne oprogramowanie nawigacyjne z internetu bez żadnych problemów (swoją droga, odwiedził cię? bo nie mam do niego numeru)?

Po pierwsze okazało się że to nie prawda, ale co ciekawsze chciałbym wiedzieć jakim prawem udzielasz takich informacji?
To jest sposób sprzedaży produktu? Rekomendacja "bierz i wrzucaj pirata, da się!" :shock: .

Na szczęście z tego co mówił nie było większych problemów z wymianą sprzętu.




I żeby nie było że narzekam, po dzisiejszej wizycie stwierdzam że obsługa AGD jest żeczywiście kompetentna i na odpowiednim poziomie :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 21:09 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 26 gru 2005, 15:54
Posty: 4
Miś pisze:
Proszę. Wytłumacz mi chociażby czemu wciskałeś kit odnośnie procesorów, który jest nowszy Dual Core czy C2D? To jest podstawowa informacja, a podczas rozmowy miałem wrażenie że usilnie chcesz mi wcisnąć lapka właśnie z tym Dual Core'm.
Zastanawiam się czemu?
Te żółte kartki to jakieś oznaczenie towaru którego trzeba się pozbyć? :roll:


BO może wiem jaka jest płyta główna i czy lepiej będzie ona współgrała z CD bądź C2D, po za tym jeżeli towar o podobnych parametrach jest w cenie promocyjnej to taki towar polecam klientowi. Towar na żółtych kartkach to towar promocyjny, dlatego tak zawsze usilnie chce osobą u mnie kupującym możliwość kupienie towaru w cenie promocyjnej.

Miś pisze:
Pozatym, wiem że nie jestem jedyną osobą która się zawiodła. Przykład znajomego.
Kojarzysz faceta któremu nawciskałeś że może sobie kupić navi Larka i wgrać dowolne oprogramowanie nawigacyjne z internetu bez żadnych problemów (swoją droga, odwiedził cię? bo nie mam do niego numeru)?


Z przykrością stwierdzam że nawigację w tym między innymi larki 35.00 nie należą do mojego działu. Po za tym larki są fabrycznie odblokowane i można zakupić czy to przez internet czy w naszym sklepie orginalne oprogramowanie bez żadnej ingerencji, a jeżeli taka by nastąpiła nie podlega sprzęt reklamacji tym bardziej zwrotowi. Nikomu nigdy nie polecałem i nie zamierzam tego robić.

Miś pisze:
Po pierwsze okazało się że to nie prawda, ale co ciekawsze chciałbym wiedzieć jakim prawem udzielasz takich informacji?
To jest sposób sprzedaży produktu? Rekomendacja "bierz i wrzucaj pirata, da się!" :shock: .


Prosiłbym administratora forum o interwencję w tej sytuacji, bo jest to publiczne oskarżanie mnie o propagowanie piractwa i o ile domyślam się jest to dziennik, więc to co napisałeś oskarża moją osobę jak i Twojego kolegę, który używał nielegalnego oprogramowania pobranego z internetu. Tej sprawy nie pozostawię tak bez echa, ponieważ nigdy nie propagowałem piractwa i jestem jemu przeciwny!

W sprawie aparatu napiszę coś jeżeli poznam sprawę. Po za tym wszystko co piszę jest moją opinią a nie firmy media expert.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 0:01 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 05 wrz 2008, 8:00
Posty: 12
Lokalizacja: Zgorzelec
Nie próbuj zmieniać kierunku mojej wypowiedzi, wyrażnie napisałem że chodziło o to który procek jest nowszy a nie o współprace z płytami głównymi.

I zasmuce cię, ale nie napisałem nic o tym że mój kolega używał nielegalnego oprogramowania. Napisałem że nie miałeś racji i że wprowadziłeś go w błąd mówiąc to, a dowiedzieć się tego mógł od kogoś innego.
Albo może poprostu próbował wrzucić jakis freeware albo trial'a? :lol:

Cytuj:
Z przykrością stwierdzam że nawigację w tym między innymi larki 35.00 nie należą do mojego działu.


Co wcale nie przeszkadza w sprzedaży ich.
Chyba nie prubójesz zwalić tego na kogoś innego? :roll:


Co do sprawy tego aparatu goba007, co byś niby jescze chciał poznać?
Wszystko ładnie opisał, nic więcej nie potrzeba.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Karteczki
Post: 09 wrz 2008, 5:54 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Raczej już nie wybiorę się tam na zakupy, ale jeżeli stanie się inaczej to nie będę się bawił w żadne karteczki i nie interesują mnie jakieś standardy firmy. Po co chodzić dwukrotnie do kasy i do obsługi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 8:05 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 28 cze 2007, 13:37
Posty: 286
Lokalizacja: wrocek
czy to o tym sklepie, czy o restauracji , czy o urzędzie , czy, jak się okazało w wątku o jakubach zgorzeleckich, nawet o toalecie- ludzie maja różne zdania. trudno jest przekonać, że ten ma rację, kto głośniej mówi albo wysyła armaty. nikt z nas nie musi robić zakupów tam, gdzie został źle obsłużony. można pójść gdzie indziej. po to jest konkurecja. ja nie jestem zwolennikiem robienia za wszelką cenę dziury w całym. lepiej pójść z kumplem na piwo i o tym i nie tylko o tym pogadać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 12:00 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
guru23 pisze:
lepiej pójść z kumplem na piwo i o tym i nie tylko o tym pogadać.

Widzisz, bo my tu zaczynamy wątki, a kończymy je u Kaktusa przy piwku, na czwartkowych spotkaniach forumowiczów ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 13:49 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
Sens napisał:
Cytuj:
Prosiłbym administratora forum o interwencję w tej sytuacji, bo jest to publiczne oskarżanie mnie o propagowanie piractwa i o ile domyślam się jest to dziennik, więc to co napisałeś oskarża moją osobę jak i Twojego kolegę, który używał nielegalnego oprogramowania pobranego z internetu. Tej sprawy nie pozostawię tak bez echa, ponieważ nigdy nie propagowałem piractwa i jestem jemu przeciwny!


Wypowiedź, o której wspominasz w poście nie jest w mojej ocenie naruszeniem dóbr osobistych. Na podstawie zamieszczonych tu informacji nie byłbym w stanie jednoznacznie stwierdzić Twojej tożsamości nawet po przyjściu do marketu. Ponadto nie zauważyłem, żeby zostały tu podane Twoje dane personalne. Na wszelki wypadek jednak informuje, że adresy IP wszystkich użytkowników forum biorących udział w dyskusji są zapisywane w bazie danych i mogą stanowić dowód w ewentualnym postępowaniu. Jednakże wyłącznie na prośbę prokuratury dane mogą zostać przedstawione jako dowód w sprawie.

Jeżeli temat został wyczerpany, to mogę go zamknąć żeby nie powodować powstawania nowych wątków...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 20:19 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 09 wrz 2008, 9:53
Posty: 1
Lokalizacja: Zgorzelec
Jeśli można również chciałabym dodać kilka słów od siebie do tego tematu...
Wypowiedzi niektórych są wręcz komiczne, bez urazy, ale jeśli faktycznie tak myślicie to odsyłam na stronkę żal.pl aby się wygadać (może poczujecie ulgę)... Jak wy to sobie wyobrażacie? Że chłopaki z obsługi przyniosą np. całe kino domowe, składające się np. z 3 czy 4 kartonów, a dopiero w kasie panie tym się zajmujące będą szukać ceny? <LOL> Przecież to nie praktyczne, utrudniałoby i szybką obsługę klientów i powodowałoby zator na kasie, nim te 3 czy 4 kartony klient by wyniósł i tak następny i następny tak? Litości... Może i więcej klienci mają z tym "zachodu" (o ile to faktycznie TAKI ogromny kłopot), bo trzeba się po towar wrócić, ale akurat mi się wydaje, to bardziej praktyczne, niż taszczenie do kasy całego sprzętu i powodowanie jednego wielkiego zamieszania... Albo wyobrażacie sobie w ten sam sposób kasować pralkę czy lodówkę, którą widziałam jak chłopcy wywożą na wózku? No bez przesady ludzie naprawdę... Co do uwagi o fakturach, wystawiane są tylko i wyłącznie dla dobra klienta, a nie pracowników ->sama tam robiłam zakupy i po prostu panie tam pracujące doradziły abym chwilkę zaczekała, aż wypiszą fakturkę, która będzie dla mnie lepsza gwarancją, niż paragon, który wybleknie po niecałym miesiącu... Więc dają same sobie więcej pracy, a mogłyby słowem się nie odezwać i wypuścić mnie z samym paragonem, który po 2-3 tygodniach mogłabym wyrzucić... Proponuję trochę przemyśleć sprawę tym, którzy tak chętnie negatywnie oceniają i sklep jak i samą ekipę, bo wydaje mi się, iż na takie słowa krytyki nie zasługują! A jeśli któryś z chłopców wprowadził w błąd sprzedając towar, należało go o tym poinformować na bieżąco, bądź udać się do kierownika sklepu a nie teraz poruszać sprawę publicznie i w taki sposób, dodatkowo naśmiewając się w delikatny sposób z imienia chłopaka... Doprawdy komiczne, że ma na imię KaSper... Nauczmy się trochę więcej tolerancji, bo widać zgorzelczaninom brakuje jej i to BARDZO! Pozdrawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2008, 7:52 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 28 cze 2007, 13:37
Posty: 286
Lokalizacja: wrocek
zdecydowanie tak


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2008, 10:38 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2005, 7:16
Posty: 1929
Lokalizacja: Zgorzelec
Skoro karteczki Ci nie przeszkadzaja, to Twoj problem.
Ja zaplacilem, dostalem karteczke, a pozniej okazalo sie, ze towaru na sklepie nie ma.
Nie wydaje mi sie, ze to tak powinno dzialac.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 6:15 przez gobo007, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..