forum.zgorzelec.info
http://kan56b.kangur.info/

Problem z Neostradą
http://kan56b.kangur.info/viewtopic.php?f=60&t=3933
Strona 1 z 2

Autor:  Atomic [ 11 lut 2010, 21:30 ]
Tytuł:  Problem z Neostradą

Witam

Od dłuższego czasu, praktycznie od stycznia mam problem z neostradą (w porywach 100kbps przy wykupionym 1000 kbps).
Poszukuję osób, które mają analogiczne problemy(chodzi mi o skalę zjawiska).
Biuro obsługi TPSA 0800102102 nie reaguje na moje zgłoszenia. :(
Rok temu miałem podobne problemy

Autor:  binki123 [ 11 lut 2010, 21:36 ]
Tytuł: 

No to masz pecha
ja mam niby 2 mega a nawet teraz mam w porywach nawet do 2,800


Zgłoś to do tp - użyj groźby może coś pomoże


Aha pamiętaj że możesz zgłosić reklamację

Autor:  Atomic [ 11 lut 2010, 21:52 ]
Tytuł: 

Reklamowałem od stycznia pięciokrotnie i nic to nie dało

Autor:  binki123 [ 11 lut 2010, 22:14 ]
Tytuł: 

Ale nie taká reklamacjé ze ci nie dziala tylko taka reklamacje ze maja 30 dni na odpowiedz w formie pisemnej

to jest reklamacja

Autor:  aleksander [ 12 lut 2010, 7:29 ]
Tytuł: 

W Zgorzelecu od poniedziałku występuje problem z Neostradą. W redakcji dziennika mamy transfer mniej więcej taki:

pon-śr - 0,02 Mb
czwartek - 1 Mb

Docelowo mamy 6 Mb.

Jak chcecie mogę opublikować pismo, które trzeba wysłać do TPSA w związku z reklamacją. 4 dni z 30 już można reklamować, z jak dobrze pójdzie to będzie 7.

Autor:  qba [ 12 lut 2010, 8:53 ]
Tytuł: 

Alex i jeszcze zbierz podpisy

Autor:  Grzegorz [ 12 lut 2010, 9:39 ]
Tytuł: 

aleksander pisze:
W Zgorzelecu od poniedziałku występuje problem z Neostradą.

Sprawdziłem
Z serwerów TPSA ściąga pełną mocą
Z serwerów ZUS też.
Torrenty kiepsko .. ale to nie musi być wida tepsy
Oprogramowanie z serwerów komercyjnych też idzie dobrze.
Ogólnie speedtest zrobiony na ze stron TPSA dał dobre wyniki
Dla upewnienia się zrobiłem test z innych stron testu prędkości i też jest dobrze, więc u mnie jest ok.

P
G

a wiecie, że za 275 dni

Autor:  Gero [ 12 lut 2010, 10:23 ]
Tytuł: 

Atomic pisze:
Od dłuższego czasu, praktycznie od stycznia mam problem z neostradą (w porywach 100kbps przy wykupionym 1000 kbps).
Poszukuję osób, które mają analogiczne problemy(chodzi mi o skalę zjawiska).
Biuro obsługi TPSA 0800102102 nie reaguje na moje zgłoszenia. :(
Rok temu miałem podobne problemy

Ja tez mam niestety ten sam problem. Zgłoszenie na 0801505505 i efekt - rozbudowa czegoś tam i nic się nie da zrobić - trzeba czekać. Dziwne trochę ze TPsa nie pomyślała o informacji dla klientów o planowanej modernizacji...

aleksander pisze:
Jak chcecie mogę opublikować pismo, które trzeba wysłać do TPSA w związku z reklamacją. 4 dni z 30 już można reklamować, z jak dobrze pójdzie to będzie 7.

Pismo nie jest konieczne - zgłoszenie na błękitną wystarczy. Nawet dość szybko rozpatrują.

Autor:  Atomic [ 12 lut 2010, 10:51 ]
Tytuł: 

Moje problemy z TPSA zgłosiłem do UKE 2 tygodnie temu, czekam na odpowiedź.

W TPSA wciskali mi, że mam "za dużo pootwieranych programów" co powoduje obniżenie transferu , że mają przeciążenia, a to nie kwalifikuje się na usterkę etc...
Padały również argumenty że w umowie mam do 1024kbps.
Na moje pytanie że prędkość 10 kbps przy wykupionym 1024 kbps też spełnia zapis w umowie padła odpowiedź że tak.

Zapraszałem ich ze sprzętem do mojego domu, do dzisiaj nikt się nie pojawił.
Dostawałem sms-y: "przyjąłem uszkodzenie usługi Neostrada, nr zgłoszenia........ Usterkę usuniemy w ciągu 48 godzin. pozdrawiam imię nazwisko ". Niektóre z moich zgłoszeń anulowali bo przeciążenie ponoć zanikło patrząc z ich strony.
około 19 stycznia ponoć mieli awarię którą szybko usunęli, ale mój transfer nawet nie drgnął na plus. itd.

Rok temu miałem analogiczną sytuację, wtedy TPSA zniosła limity, dostałem niższy rachunek przez 3 miesiące ale przecież nie chodzi o kasę tylko o cywilizowane łącze. Nie bawię się torrentami, komputer wykorzystuję do celów służbowych.


Najgorsze jest to, że nie ma alternatywy dla TPSA w naszym regionie, a może i kraju

Autor:  Bosak [ 12 lut 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Atomic pisze:
Najgorsze jest to, że nie ma alternatywy dla TPSA w naszym regionie, a może i kraju


W naszym regionie jest alternatywa. jezeli jestes ze zgorzelca to dialog, tomkow(jezeli jestes w zasiegu). Modemy bezprzewodowe od operatorow sieci komorkowych tez juz daja w zgorzelcu niezle efekty(zalezy od miejsca). Pozatym Era chyba oferuje od niedawna podlaczenie do sieci za pomoca kabla ale nie wiem jak jest z dostepnoscia w naszym regionie.

Co do Kraju to alternatyw jest wiele Netia, UPC, Dialog, Era... W wiekszych miastach sa zawsze firmy takiego typu jak tomkow w zgorzelcu ktore oferuja uslugi internetowe na przyzwoitymy poziomie za przyzwoita cene.

Autor:  Atomic [ 12 lut 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

Przed chwilą zadzwoniła do mnie pani z TPSA (pierwszy raz w tym roku) z informacją że mają przeciążenia i ani ona ani technicy nie wiedzą kiedy problem ustąpi ?!

Mam wrażenie że zadzwoniła tylko po to, aby mieć w papierach że się ze mną kontaktowała, bo przecież nic nie wniosła :(

Dialog, Tomków w moim rejonie poza zasięgiem.
Sieci komórkowe (Era itp.) wcale nie są lepsze.

Zastanawiam się jaka to inwestycja w naszym rejonie została poczyniona, że przepustowość sieci TPSA spadła.
Mam paru znajomych z podobnymi problemami, żywię nadzieję że zaczną dzwonić do biura TPSA zamiast do mnie.

ps.
Sieciuch już nie świadczy usług dla klientów indywidualnych

Autor:  echooo [ 12 lut 2010, 12:46 ]
Tytuł: 

a co stoi na przeszkodzie aby związać się z Netia na łączach TP.SA?? Myślę ze skoro nie masz wyboru to rozważ alternatywę , bo TP leci już od jakiegoś czasu w gumy i to wszędzie. Ja mam ta szczęśliwą sytuacje ze mogłem wybrać Dialog zamiast molocha który wypina się na klientów.

Autor:  Gero [ 12 lut 2010, 13:34 ]
Tytuł: 

echooo pisze:
a co stoi na przeszkodzie aby związać się z Netia na łączach TP.SA??

Tylko jeśli oni faktycznie maja problem z przepustowością łącz to Netia tu raczej nie pomoże.

Autor:  jacoo [ 13 lut 2010, 20:54 ]
Tytuł: 

Mam podobny problem - neo 6 Mega i stały transfer na poziomie 60 kB. (download). Upload chodzi OK. Zgłosiłem do TPSA. Zobaczymy, co oni na to...
Te same pliki pobierane w dialogu - 200 kB (czyli na maksa przy moim łączu).

Autor:  Grzegorz [ 13 lut 2010, 21:22 ]
Tytuł: 

jacoo pisze:
Mam podobny problem

Dzisiaj złożyłem reklamację niewłaściwego świadczenia usług przez TP SA za właściwą zaplatę i dodatkowo złożyłem zażalenie, że w ciągu tygodnia oszukano mnie, twierdząc, że jest wszystko w najlepszym porządku, jeśli chodzi o transfery.

Dzisiaj transfer miałem okropny z serwerów komercyjnych.

W związku z powyższym otrzymałem nr reklamacji i zapewnienie, wystawieniu faktury o wysokości odpowiadającej proporcjonalnie co do wielkości świadczonych usług.
U mnie dziesięciokrotnie mniejszy transfer.

Proponuję aby, których awaria dotyczy, składali reklamacje na wielkość opłat w okresie awarii, wtedy szybciej rozwiążą problem na centrali.

P
G
a za 274 dni ...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/